“Некнижкові” місця: “за” чи “проти”

Читачі прилаштовуються до будь-якого місця й умов, щоб зануритися в захопливий сюжет. А видавці шукають різні ходи, щоб книжку можна було знайти де тільки завгодно. Гіпермаркети, залізниця, автозаправки і кав’ярні – простір книги невпинно розширюється, і це прекрасно!

Що про це думають букблогери

Ірина ЮРЧЕНКО, авторка крутої інстаграм-сторінки про книжки: “Не має значення, де продається книга. Головне – вона доступна кожному. Хороша книга – не святиня, вона не вимагає особливого місця. Кав’ярня? Прекрасно, чудова компанія до смачної кави. Потяг? Ще краще – приємне дозвілля в дорозі. Супермаркет? Приголомшливо! У список покупок можна внести і літературу. Не буває дивних місць для продажу книг. Бувають дивні місця без них. Більше книг в доступі покупців – більше читачів”.

Що про це думають письменники

Олена РИЖКО, авторка “Дівчина з міста” та нової пригодницької повісті “Знає тільки Мару”: “Я лояльно ставлюся до книжкових відділів у супер/гіпер/та-інших-маркетах. Сучасна людина обмежена в часі, тож хоче знайти все в одному місці.

Книги в маркетах – це добра тенденція. Від сусідства з усілякими смаколиками вона не маліє – навпаки, стає ближчою до читача. Отримує шанс зацікавити навіть тих, хто ніколи б не пішов спеціально шукати її на книжковий базар чи в книгарню.

А кращого варіанту за кав’ярні годі вигадати – кава і книжка – це ж класика! Для мене це один із варіантів чутися вільною, стояти над одвічною суєтою міста, насолоджуватися життям. І якщо не прихопив книжку з дому, а в улюблену кав’ярню таки втрапив, то стелаж із книжками – прекрасний варіант.”

Тим, хто таки заглядає в книжкові ряди під час шопінгу – маленькі підказки, де шукати книжки для підлітків, юнацтва і дорослих у гіпермаркетах.

 “АШАН”: 

“ЕПІЦЕНТР”:

“NOVUS” та “МЕГАМАРКЕТ“:

І де б вам не випала нагода почитати чи придбати книгу – це прекрасно. Читання – наша суперсила!

Поділитися: